ضرورت تولید محتوای ویدیویی برای وبسایت و سوشال مدیا

ویدیوها از بهترین ابزاری هستند که کاربر را جذب کرده و برای مدت زمان بیشتری در پیج نگه می دارند. به همین دلیل محتوای تصویری و ویدیویی برای رتبه گرفتن صفحه وبسایت یا شبکه های اجتماعی گزینه خوبی محسوب شده و تا 50 درصد رتبه و رنک شما را بالا می برند. همچنین ویدیوهای جذاب و کاربردی ممکن است توسط کاربر ذخیره شده و یا برای دیگران به اشتراک گذاشته شود. کاربر بی حوصله امروزی نیز که صبر خواند مقاله کاربردی شما را برای معرفی و توضیح یک محصول یا خدمات ندارد، روی ویدیو کلیک کرده و مدت زمان بیشتری را در پیج شما سپری خواهد کرد. پس یادتان باشد که از جادوی محتوای ویدیویی و تصویری هرگز قافل نشوید وگرنه از رقیبان خود جا خواهید ماند و عرصه را به آنهایی که جادوی ویدیوها را می دانند، واگذار خواهید کرد.

با محتوای خوب امپراتوری تان را نشان دهید
اگر صاحب یک برند یا یک سری از محصولات هستید و قصد معرفی برند یا محصولتان را دارید، بی شک باید برای آن محتوای خوب تولید کنید. کلمات می توانند علاوه بر معرفی برند یا محصول شما، آن را شخصیت پردازی کرده، تبلیغ کنند و در ذهن مخاطب جا بیاندازند. اما بهترین ابزار برای جا انداختن برند و یا محصول شما در ذهن مخاطب و به نوعی جاودانه کردن آن، تصاویر و ویدیوها هستند.
ویدیوها و تصاویر نسبت به متن ها تاثیر بیشتری روی کاربران گذاشته و بطور کلی افراد بیشتری را جذب می کنند. به همین دلیل است که می گویند: آنچه که هستید را نشان بدهید! بخصوص در دنیای امروزه که سرعت همه چیز بالاتر رفته و کاربران انگار اکثر مواقع عجله دارند، نشان دادن ویدیوهای معرفی برند، معرفی محصول و یا توضیح خدمات اطلاعات مورد نیاز را در مدت زمان کوتاه و بطور مختصر و مفید به کاربر داده و بیش از متن در ذهن او می ماند.
در نهایت اگر صاحب یک برند، یک شرکت خدماتی و یا سازنده یک محصول هستید، تولید بهترین محتوا در واقع یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود که در کنار هزینه های تبلیغاتی امری لازم و ضروری ست. شما می توانید با یک سلسله ویدیو معرفی محصولات، خدمات و یا حتی ویدیوهای آموزشی مرتبط با مهارت و تخصص تان، در سرزمین پهناور اینترنت، امپراتوری خودتان را بسازید و پادشاه ابدی سرزمین رویاهایتان شوید. این امر ممکن است با تبدیل کردن شما به یک برند ماندگار برای شما درآمد دائمی بسازد.

ابزارهای تولید محتوا
با توجه به اینکه قصد دارید یک محتوای متنی تهیه کنید یا از تولید کنندگان محتوای ویدیویی و تصویری هستید، ابزار شما متفاوت است. اغلب بلاگرها و صاحبان شبکه های سوشال مدیا بدنبال تولید محتوای ویدیویی جذاب هستند و بمنظور تهیه ویدیوهای روزانه با هزینه مناسب، خود یک سری ابزار و تجهیزات تهیه کرده و گوشه ای خانه یا دفتر کارشان را تبدیل به یک استودیو می کنند. شاخه های نور، صدا و دوربین از ابزارهای لازم و ضروری در ساخت ویدیو بشمار می روند.
از آنجاییکه گوشی های موبایل بسیار پیشرفت کرده و بعضی از مدل های جدید دارای دوربین ها، لنزها و افکت های قوی ای هستند، بسیاری از افراد یک پایه در مقابل قاب شان قرار داده و گوشی موبایل را در آن جا می دهند و شروع به فیلمبرداری می کنند. در اینصورت از مهم ترین ابزاری که برای تولید یک کلیپ جذاب مورد نیاز است، شاخه های نور می باشد که در مدل های گرد و استوانه ای بمنظور اینکار طراحی شده و در بازار موجود هستند. این شاخه های نور، نور تصویر را میزان کرده و مانع نشان دادن فضاهای تاریک و بی کیفیت به کاربران می شوند و جذابیت بصری را بالا می برند.
بعضی از ابزارهای حرفه ای تر در بازار موجودند که حرفه ای ها از آن بهره می برند و توسط بلاگرها یا صاحبان سایت و سازندگان محتوای تصویری مورد استفاده قرار می گیرند. از این ابزارها می توان از استاپ لایزر، پرده کروماکی، فلان نام برد. برای تدوین نیز نرم افزارهای متعددی وجود دارند که ساده تر از نرم افزار تدوین پرمیر بوده و اشخاص می توانند به سادگی با آنها کار کنند و خروجی بگیرند. بعضی از این نرم افزارها مانند کنوا و
بسیار کاربردی و جذاب هستند و می توانند کمک شایانی در تدوین عکس و فیلم به افراد انجام دهند.

مقالات مرتبط

ایجاد کانال یوتیوب بدون چهره

اگر می خواهید یک کانال YouTube بدون چهره راه اندازی کنید، ابتدا باید چند کار را انجام دهید. من در این مقاله شما را از طریق این مراحل راهنمایی می کنم تا بتوانید کانال خود را در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی کنید.

فریلنسینگ، همکاری پر سود !

فریلنسینگ یک انتخاب شغلی به طور فزاینده‌ای محبوب برای افرادی است که خواهان انعطاف‌پذیری، استقلال و کنترل بیشتر بر ساعات کاری خود هستند. بااین‌حال، شروع به‌عنوان یک فریلنسر ممکن است دشوار باشد. برای ایجاد پایگاه مشتری و کسب درآمد از کار خود به‌عنوان یک فریلنسر، به مشتریان و تجربه نیاز دارید. اما چگونه می‌توانید آن مشتریان را به دست آورید و آن تجربه را ایجاد کنید؟ ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه!

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرایمینو لطفا برای تعامل بیشتر و دریافت اعلان های برنامه این گزینه را تایید کنید .
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها